IT-problemer ved indsendelse af ansøgning

Her kan du læse, hvad du skal gøre, hvis du oplever IT-problemer i forbindelse med indsendelse af din ansøgning.

Hvis du oplever driftsforstyrrelser på Social- og Boligstyrelsens Tilskudsportal, så det ikke er muligt at indgive ansøgning, skal du gøre følgende:

  1. Inden ansøgningsfristens udløb skal du indsende en e-mail til Tilskudsadministrationen, hvor du oplyser, at du grundet it-tekniske problemer på Tilskudsportalen ikke kan indsende ansøgning via Tilskudsportalen inden ansøgningsfristen.

  2. Efterfølgende skal du uden unødigt ophold indsende en e-mail til Tilskudsadministrationen med ansøgningen med tilhørende budget og eventuelle bilag samt dokumentation for det it-tekniske problem. Dokumentationen skal bestå af en beskrivelse af problemet og af et eller flere skærmprint, der dokumenterer fejlen på Social- og Boligstyrelsens Tilskudsportal.

E-mailene sendes til tilskudsforvaltning@sbst.dk.

Ovenstående er en forudsætning for, at ansøgningen kan indgå i Social- og Boligstyrelsens sagsbehandling.

Der er ikke tale om it-tekniske problemer, hvis fx MitID Erhverv ikke virker. Som ansøger bærer du selv ansvaret herfor.

Hvis du oplever it-problemer på egne systemer, er det dit eget ansvar at afhjælpe disse, fx i samarbejde med eventuelle it-leverandører eller it-support.

Kontakt

Tilskudsadministration