Kontakt

Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration kan kontaktes på telefon og mail.

Du kan kontakte Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration med dine spørgsmål om fx:

  • Aktuelle og kommende ansøgningspuljer.
  • Din ansøgning.
  • Spørgsmål til økonomien i dit projekt.
  • Tekniske spørgsmål.

Ved spørgsmål kan du kontakte Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration på telefon og mail.

Kontakt

Social- og Boligstyrelsen
Tilskudsadministration
Edisonsvej 1
5000 Odense C

Telefon, Tilskudsadministration:  72 42 41 33
E-mail: tilskudsforvaltning@sbst.dk
Sikkermail: sikkermail.tilskud@sbst.dk
Tilskudsportalen: tilskud.sbst.dk

Telefonisk træffetid

Mandag til fredag kl. 10.00 til 12.00 

Hvis der er dage, hvor der er ændrede telefontider, vil det fremgå i en gul boks her på siden.

Ny åbningstid på telefonen

Fra 1. januar 2025 er den telefoniske træffetid mandag til fredag kl. 10.00 – 12.00.

Lukkedage i 2025 

Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration har lukket for telefonisk henvendelse på følgende dage:

10. – 14. februar 2025 
14. – 16. april 2025 
29. – 30. maj 2025
05. – 06. juni 2025
07. – 25. juli 2025
13. – 17. oktober 2025
22. – 31. december 2025
(de nævnte dage er inkl.)
 

Svartider på henvendelser

Den forventede svartid fra Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration er op til 3 uger. Ved mere komplekse henvendelser kan svartiden være længere.

Det anbefales at kontakte Tilskudsadministrationen så snart, du fx kan se, at dit projekt ændrer sig, eller du oplever behov for at forlænge projektperioden. Tilskudsadministrationen afgør så hurtigt som muligt, om din anmodning kan imødekommes.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udmeldingen af nye ansøgningspuljer annonceres altid i Social- og Boligstyrelsens nyhedsbrev. Her kan du også følge med i andre nyheder omkring puljer og tilskudsadministration - og naturligvis i styrelsens øvrige nyheder på social-, ældre- og boligområdet.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Informationsmøder

Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration afholder løbende informationsmøder om ansøgningspuljer. Her kan du typisk både møde medarbejdere, som arbejder med tilskudsadministration, og medarbejdere fra andre fagområder.

Informationsmøderne giver mulighed for at få et godt overblik over kravene til ansøgningspuljerne.

Informationsmøderne annonceres også i Social- og Boligstyrelsens nyhedsbrev.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Pressemeddelelser  

Hvis I overvejer at skrive en nyhed til pressen om en modtaget bevilling, bidrager Social- og Boligstyrelsen gerne med et citat, ligesom styrelsen også gerne stiller op til interview, hvis et medie ønsker det.

I er velkomne til at kontakte Social- og Boligstyrelsens kommunikationsrådgivere via presse@sbst.dk.