Kontakt

Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration kan kontaktes på telefon og mail.

Du kan kontakte Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration med dine spørgsmål, fx om:

  • Aktuelle og kommende ansøgningspuljer.
  • Din ansøgning.
  • Spørgsmål til økonomien i dit projekt.
  • Tekniske spørgsmål.

Ved spørgsmål kan du kontakte Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration på telefon og mail.

Kontakt

Social- og Boligstyrelsen
Tilskudsadministration
Edisonsvej 1
5000 Odense C


Telefon, Tilskudsadministration:  72 42 41 33
E-mail: tilskudsforvaltning@sbst.dk
Sikkermail: sikkermail.tilskud@sbst.dk
Tilskudsportalen: tilskud.sbst.dk

Telefonisk træffetid

Mandag til fredag kl. 10.00 til 13.00

Svartider på henvendelser

Den forventede svartid fra Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration er op til 3 uger. Ved mere komplekse henvendelser kan svartiden være længere. Det anbefales at kontakte Tilskudsadministrationen så snart, du fx kan se, at dit projekt ændrer sig, eller du oplever behov for at forlænge projektperioden. Tilskudsadministrationen afgør så hurtigt som muligt, om din anmodning kan imødekommes.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Udmeldingen af nye ansøgningspuljer annonceres altid i Social- og Boligstyrelsens nyhedsbrev. Her kan du også følge med i andre nyheder omkring puljer og tilskudsadministration - og naturligvis i styrelsens øvrige nyheder på social-, ældre- og boligområdet.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Informationsmøder

Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration afholder løbende informationsmøder om ansøgningspuljer. Her kan du typisk både møde medarbejdere, som arbejder med tilskudsadministration, og medarbejdere fra andre fagområder.

Informationsmøderne giver mulighed for at få et godt overblik over kravene til ansøgningspuljerne.

Informationsmøderne annonceres også i Social- og Boligstyrelsens nyhedsbrev.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her