Svartider på henvendelser
Den forventede svartid fra Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration er op til 3 uger. Ved mere komplekse henvendelser kan svartiden være længere.
Det anbefales at kontakte Tilskudsadministrationen så snart, du fx kan se, at dit projekt ændrer sig, eller du oplever behov for at forlænge projektperioden. Tilskudsadministrationen afgør så hurtigt som muligt, om din anmodning kan imødekommes.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Udmeldingen af nye ansøgningspuljer annonceres altid i Social- og Boligstyrelsens nyhedsbrev. Her kan du også følge med i andre nyheder omkring puljer og tilskudsadministration - og naturligvis i styrelsens øvrige nyheder på social-, ældre- og boligområdet.
Tilmeld dig nyhedsbrevet her
Informationsmøder
Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration afholder løbende informationsmøder om ansøgningspuljer. Her kan du typisk både møde medarbejdere, som arbejder med tilskudsadministration, og medarbejdere fra andre fagområder.
Informationsmøderne giver mulighed for at få et godt overblik over kravene til ansøgningspuljerne.
Informationsmøderne annonceres også i Social- og Boligstyrelsens nyhedsbrev.
Tilmeld dig nyhedsbrevet her
Pressemeddelelser
Hvis I overvejer at skrive en nyhed til pressen om en modtaget bevilling, bidrager Social- og Boligstyrelsen gerne med et citat, ligesom styrelsen også gerne stiller op til interview, hvis et medie ønsker det.
I er velkomne til at kontakte Social- og Boligstyrelsens kommunikationsrådgivere via presse@sbst.dk.