Er du tilskudsmodtager og har fået nye stamoplysninger, skal du oplyse dette til Social- og Boligstyrelsen. Det drejer sig om:
- Ændring af navn på tilskudsmodtager
- Ændring af tilskudsansvarlig
- Ændring af adresse
- Ændring af CVR-nummer
- Ændring af revisoroplysninger
For at gøre det skal du udfylde Social- og Boligstyrelsens ændringsblanket og indsende den via formularen her på siden. Formularen åbner et vindue til e-Boks. Du skal bruge MitID Erhverv til identifikation.
Blanket til ændring af stamoplysninger for tilskudsmodtager
Vejledning til ændring af stamoplysninger for tilskudsmodtager
Sådan vedhæfter du blanketten
Indsend ændringsblanket via e-Boks
Har din organisation ikke mulighed for at indsende blanketten via ovenstående link til e-Boks, kan blanketten i stedet fremsendes via sikkermail.
Anvendes denne mulighed, skal blanketten underskrives og sendes fra en sikkermail i din organisation til sikkermail.tilskud@sbst.dk