Ændringer til stamoplysninger (CVR)

Her kan du læse, hvad du skal gøre som tilskudsmodtager, hvis du har ændringer til de stamoplysninger, som du tidligere har indsendt til Social- og Boligstyrelsen.

Er du tilskudsmodtager og har fået nye stamoplysninger, skal du oplyse dette til Social- og Boligstyrelsen. Det drejer sig om:

  • Ændring af navn på tilskudsmodtager
  • Ændring af tilskudsansvarlig
  • Ændring af adresse
  • Ændring af CVR-nummer
  • Ændring af revisoroplysninger

For at gøre det skal du udfylde Social- og Boligstyrelsens ændringsblanket og indsende den via formularen her på siden. Formularen åbner et vindue til e-Boks. Du skal bruge din organisations NemID til identifikation.

Blanket til ændring af stamoplysninger for tilskudsmodtager

Vejledning til ændring af stamoplysninger for tilskudsmodtager

Sådan vedhæfter du blanketten

Indsend ændringsblanket via e-Boks

Har din organisation ikke mulighed for at indsende blanketten via ovenstående link til e-Boks, kan blanketten i stedet fremsendes via sikkermail.

Anvendes denne mulighed, skal blanketten underskrives og sendes fra en sikkermail i din organisation til sikkermail.tilskud@sbst.dk

Kontakt

Tilskudsadministration