Fritvalgsdatabasen

Fritvalgsdatabasen giver blandt andet mulighed for at sammenligne forskellige kommuners krav til kvalitet og pris på hjemmehjælps-ydelserne madservice og personlig- og praktisk hjælp.

Databasen giver let adgang til de offentliggjorte kvalitets- og priskrav samt godkendte leverandører til ydelserne madservice, personlig pleje og praktisk hjælp. Det er frivilligt for kommunerne, om de vil indberette oplysningerne.

I databasen kan kommunerne også offentliggøre de generelle krav, som stilles til plejehjem og leverandører af madservice og hjemmehjælp. Derudover samler databasen også relevant information om frit valg på ældreområdet.

Gå til Fritvalgsdatabasen

Har du brug for teknisk hjælp til indberetningen, kan du kontakte Social- og Boligstyrelsen support:

Gå til Social- og Boligstyrelsens supportside

 

Senest opdateret 07-04-2016

Brug for hjælp?

Kontakt Social- og Boligstyrelsens support.
 
Telefon: 72 42 37 59
Mail: support@sbst.dk

Telefontider:

Mandag, tirsdag, torsdag
9.30-11 og igen 12.00-14.00

Onsdag: 9.30-12.00

Fredag: 10.00-14.00