VISOs support
Team Supports kontorassistenter udgør VISOs administrative funktion. De tager imod henvendelser pr. telefon, fysisk post og mail, registrerer og fordeler henvendelser til de faglige teams, sender kvitteringsbreve ud samt varetager projektsekretæropgaver i forbindelse med videns- og udviklingsopgaverne, herunder udbuddene af rådgivningsydelser.
Team Viden og Udvikling
Team Viden og Udvikling består af akademiske medarbejdere, som varetager det strategiske planlægningsarbejde og styrkelse af VISOs vidensfunktion, ledelses-, bestyrelses- og departementsbetjening, kommunikationsopgaver, håndtering af aktindsigt, forberedelse af VISOs årlige konference samt bistår resten af styrelsen med fx centrale udmeldinger og forløbsbeskrivelser.
Leverandørteam
Leverandørteamet har fokus på at styrke kvaliteten og optimere ressourceudnyttelsen i samarbejdet med VISOs leverandører. Teamet skal blandt andet styrke samarbejdet omkring løsning af de konkrete rådgivningsopgaver, indgå og følge op på kontrakter, gennemføre udbud og koordinere og samle op i forhold til kontaktpersonordningen mv.