Prøv at skifte visningen øverst til højre på Tilskudsportalen ved "Mine ansøgninger". Her kan du vælge mellem "aktive", "afsluttede" eller "alle".
Hvis din ansøgning er indsendt til en ansøgningspulje, der er udmeldt før ibrugtagelse af Tilskudsportalen (ultimo marts 2022), vil den ikke fremgå af Tilskudsportalen. I visse tilfælde kan aktive, eksisterende sager, som er oprettet inden Tilskudsportalen er blev taget i brug, fremadrettet kommunikeres om på portalen. I så fald skal du logge ind med NemID medarbejdersignatur på Tilskudsportalen, og herefter sende en e-mail til Socialstyrelsen om hvilket journalnummer, du skal tilknyttes. Herefter vil Socialstyrelsen knytte sagen/sagerne, der fremgår af e-mailen, til din portalbruger.
E-mail med journalnummer, der skal tilknyttes din portalbruger, skal sendes til tilskudsforvaltning@socialstyrelsen.dk.
Bemærk, at sagshistorikken på en sag, som ikke har været ansøgt via Tilskudsportalen, ikke vil fremgå når du bliver tilknyttet. Eksisterende, aktive sager kan benyttes til fremadrettet kommunikation.